برگزاری جلسه دفاع از پایان نامه پویا اسمعیلی
بررسی رضایت بیماران/مراجعین از خدمات ارائه شده در داروخانه 22 بهمن اردبیل با سایر داروخانه ها در طی سال 1403خورشیدی
نتایج نشان دادکه مراجعه کنندگان از داروخانه 22 بهمن اردبیل رضایت دارند و این رضایت مندی در مؤلفه های تجهیزات، دسترسی، هزینه خدمات و نحوه برخورد و ارائه خدمات درحد خوب می باشد، اما درمؤلفه مشاوره دارویی میزان رضایت در حد متوسطی می باشد. نتایج رگرسیون چندگانه نشان داد که متغیرهای نحوه برخورد و ارائه خدمات و مشاوره دارویی هر کدام به تنهایی میتوانند بر رضایت مراجعین از داروخانه 22 بهمن شهر اردبیل موثر باشند(05/ 0P<) ، اما متغیر تجهیزات، دسترسی، هزینه خدمات داروخانه به تنهایی نمیتواند بر رضایت مراجعین از داروخانه موثر باشد(05/ 0P>).
نظر شما :